ZIŅAS

LKA reklāmpreču dizaina izveide un atvērtās lekcijas: Latvijas Kultūras akadēmija uzsāk sadarbību ar uzņēmumu “Printful”

24.10.2023

Latvijas Kultūras akadēmija (LKA) uzsāk sadarbību ar uzņēmumu “Printful”, lai kopīgi organizētu konkursu studentiem LKA reklāmpreču dizaina izveidē un piedāvātu studentiem tiešsaistes lekciju ciklu par aktuālām tēmām zīmolvedībā, dizainā un mākslīgā intelekta tehnoloģijās.

26. oktobrī LKA mājaslapā tiks izsludināts konkurss LKA studentiem par LKA reklāmpreču dizaina sagatavošanu sadarbībā ar uzņēmumu “Printful”. Līdz 20. decembrim studenti tiks aicināti iesūtīt dizaina risinājumus, ko vēlētos redzēt uz LKA reklāmprecēm. Konkursa mērķis ir attīstīt LKA studentu dizaina domāšanu un praktiskās iemaņas dizaina veidošanā, kā arī izveidot LKA reklāmpreces, kas veicina LKA studējošo piederības sajūtu.

Sadarbības ietvaros uzņēmuma “Printful” speciālisti LKA studentiem piedāvās tiešsaistes lekciju ciklu par zīmolvedību, mākslīgo intelektu mārketingā un “Printful” dizaina rīku izmantošanu, kas ļaus attīstīt studentu uzņēmējdarbības potenciālu, veicinot jaunu produktu un pakalpojumu radīšanu. Ikviens interesents aicināts pievienoties tiešsaistes lekcijām Zoom platformā.

1. novembrī plkst. 17.30–19.00 lekcijā “Printful’s design tools” (lekcija angļu valodā) dalībnieki vieslektores Diana Masina (Senior UI/UX Designer) vadībā tiks iepazīstināti ar “Printful” dizaina rīku “Design Maker”. Lekcijas ietvaros tiks prezentēta rīka “Design Maker” funkcionālā attīstība: no tā pirmajiem konceptiem līdz šodienas radošajiem risinājumiem. Kādi ir dizaina rīka pirmsākumi un pakāpeniska funkciju pievienošana jeb kā dizaina komanda pieņem lēmumus par procesu uzlabojumiem un pielāgošanos jaunām funkcionalitātēm. Zoom saite uz lekciju: https://zoom.us/j/97220919632?pwd=MHhjaEoxVnRUOUZWVW50aCt6aXFqUT09

15.novembrī plkst. 17.30–19.00 lekcijā “How we built the Printful brand” (lekcija angļu valodā) vieslektore Nora Inveiss (Brand Manager) aicinās pievienoties aizraujošam stāstam par “Printful” zīmola tapšanas gaitu un piedāvās uzzināt vairāk par radošajām atziņām un mārketinga taktikām, kas veicināja “Printful” panākumus. Zoom saite uz lekciju: https://zoom.us/j/98642783282?pwd=ZHhqdkNwbU9hYjMwUlZscHFmNXAzUT09

22. novembrī plkst. 17.30–19.00 lekcijas “Mākslīgā intelekta izmantošana rakstniecībā” (lekcija latviešu valodā) ietvaros vieslektore Karlīna Sāra Rožkalne (SEO Content Writer) pastāstīs, kā, izmantojot mākslīgā intelekta tehnoloģijas, ietaupīt laiku, atvieglot darba slodzi un uzlabot satura kvalitāti, kā arī, kā tieši “Printful” izmanto mākslīgo intelektu rakstniecībā, kādas ir labās prakses un kādi ir mākslīgā intelekta ierobežojumi. Zoom saite uz lekciju: https://zoom.us/j/96674819930?pwd=M1JDNWltSnM2MGtBdE9WNHFGNCsrUT09

“Printful” ir apdrukas un šūšanas ārpakalpojumu uzņēmums, kas automātiski saņem, izgatavo un piegādā pasūtījumus internetveikalu vārdā. Dizaina entuziasti, influenceri, jaunuzņēmumi un pat tādi pasaules mēroga zīmoli kā “Spotify”, “Coca-Cola”, “MTV”, “Comedy Central” un citi izmanto “Printful” pakalpojumus un var pircējiem visā pasaulē piedāvāt vairāk nekā 300 dažādu produktu. “Printful” ražotnēs un birojos visā pasaulē strādā vairāk nekā 1000 cilvēku.